V případě že máte vozidlo vybaveno předním originálním plastovým "A" rámem a navijákem Warn, nabízíme vám řešení ve formě zpěvnění horní strany "A" rámu výztuhou, která je přímo prošroubovaná s vnitřn...Více informací
Skladem
Osobně v prodejně:pozítříPřepravní společností:11. prosince
MOPADZI horní krycí oblouk předního OEM "A" baru pro NewDefender
V případě že máte vozidlo vybaveno předním originálním plastovým "A" rámem a navijákem Warn, nabízíme vám řešení ve formě zpěvnění horní strany "A" rámu výztuhou, která je přímo prošroubovaná s vnitřním trubkovým rámem (trubkový rám je umístěn pod plastovým "A" rámem). Bohužel, originální konstrukce, tak jak ji navrhl výrobce je nedokonalá, nepevná a netvoří kompaktní celek s přední části vozidla. Plastový "A" rám je v horní části přichycen pouze pomocí suchých zipů a ve spodní části pomocí jen dvou samořezných šroubů. Toto řešení je naprosto nedostačující a při jízdě v terénu hrozí, že na prvním výmolu platovou část "A" rámu ihned ztratíte, vozem přejedete a zničíte. Jistotu upevnění nemáte ale ani při jízdě po silnici, a to hlavně na dálnici při vysokých rychlostech, kdy hrozí vlivem aerodynamického odporu její odtržení od vozu. Co může následovat, si snadno představíme... Je třeba ještě upozornit na fakt, že suché zipy se postupně opotřebovají a časem tak ztrácejí svoji pevnost. Markatní je to právě u typů zipů které zvolil pro tuto aplikaci výrobce - zip s tvrdými háčky, které sice v počátku zaručí poměrně pevnou fixaci, ale postupem času tuto vlastnost ztrácí. Nabízíme vám proto řešení ve hormě hliníkového krycího oblouku který je prošroubován přes plastový kryt "A" rámu přímo do původních plechových držáků které jsou přivařeny na trubkovém vnitřním rámu. Upevnění se provádí pomocí šroubů se zapuštěnou hlavou, kónusových podložek a nýtovacích matic. Montáž je jednoduchá. Krycí oblouk přiložíte na horní plastovou část "A" baru přesně od hrany k hraně a tak, aby vám zadní hrana oblouku souměrně lícovala se zadní stranou plastového "A" rámu. V této pozici zafixujte krycí oblouk k plastu lepící páskou. Následně celek zafixujte pomocí původních suchých zipů k vnitřnímu trubkovému rámu. Nyní si označte otvory. V případě, že jste zručnější, můžete vrtání provádět přes krycí oblouk, v případě že si na to netroufáte, odlepte lepící pásku a krycí oblouk sejměte. Otvory průměr 6,5mm vyvrtejte přímo do plastu a následně do plechových držáků. Po zhotovení otvorů plastový "A" bar odehněte (odlepte ze suchého zipu). Mezi plast a trubkový rám vsuňte např. dřevěnné prkénko (nebo jinou vhodnou rozpěrku). Nyní můžete vyvrtat otvory průměr 9,5mm (zvětšíte stávající otvory pr. 6,5mm) v plechových držácích trubkového rámu. Následně všechny zhotovené otvory odjehlete, okolí zbavte nečistot z vrtání např. stlačeným vzduchem, nebo vysavačem. Nyní vložte nýtovací matice do otvorů pr. 9,5 mm a pomocí nýtovacích kleští prověďte roznýtování. Odstraňte rozpěrku vloženou mezi plastový a trubkový rám. Plast zafifujte pomocí původních suchých zipů k trubkovému rámu. Nasaďte krycí oblouk a pomocí šroubů se zapuštěnou hlavou, vše prošroubujete. Pod šrouby nezapomeňte umístit kónusové podložky. Montáž je tímto úkonem dokončená. Vyrobeno z hliníku, černě práškově lakováno. Dodáváno včetně sady nerezováho spojovacího materiálu. Vyrobeno v České Republice.
Obrázek (1)
Obrázek
Obrázek (2)
Obrázek (3)
PopisObrázky
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.