Doprava
Přepravní a dopravní služby:
Společnost mopadzi s.r.o. spolupracuje s celou řadou významných a prověřených dopravců a dohlíží na kvalitu a rychlost dopravních služeb pro Vás, naše zákazníky.
Věříme, že Vaše zásilka bude doručena co nejdříve a v bezvadném a nepoškozeném stavu.
Specifické produkty např. nadrozměrné které neumožňují použití symetrického obalového materiálu k přepravě, se může cena dopravy lišit.
Přesnou cenu dopravy naleznete vždy na stránce konkrétního produktu.
Konečnou cenu dopravy vícekusových zásilek zjistíte v košíku.
Dále upozorňujeme, že některé specifické produkty nelze vzhledem k jejich povaze přepravovat balíkovou ale pouze paletovou nebo individuální paletovou přepravou.
V případě nejasností s dopravou, nás kontaktujte. Sdělíme vám cenu aktuální cenu dopravy pro daný produkt.
Adresa: Ulice Sokolská 226, Kerhartice, 56204, Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj, Czech Republic - nabízíme našim zákazníkům zcela zdarma.
Osobní odběr probíhá přímo ze skladu mopadzi s.r.o.
Obchodní podmínky dopravce PPL:
Dobírkový poplatek 30 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou či kartou na místě. Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě. Podmínky pro přepravu a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 50 kg d) nelze přepravovat sklo, keramiku, porcelán, litý mramor, obklady, dlažbu a jiné křehké výrobky
Obchodní podmínky dopravce Česká Pošta:
Dobírkový poplatek 30 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatíte.
Zboží je primárně doručováno na kontaktní adresu, při nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště po dobu 5 dnů. Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.
V případě poškození je nutné sepsat zápis na nejbližší pobočce pošty do 2 dnů od převzetí! Zápis poté zaslat na naše reklamační oddělení! Podmínky pro přepravu a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m. b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 30 kg, těžší zásilky jsou automaticky předávaný na PPL nebo TopTrans a cena dopravy je doúčtována dle sazebníků na této stránce.
Obchodní podmínky DHL/PPL Sprint:
Dobírkový poplatek 60 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.
Přepravce je povinen zajistit při převzetí zásilky příjemcem provedení kontroly, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při přejímce zjištěny zjevné vady, odpovídá přepravce za to, aby tato skutečnost byla oznámena písemně v okamžiku doručení.
Příjemce je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky odesílateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.
V případě produktu PPL Sprint je příjemce povinen doložit odesílateli povahu a rozsah škody na zásilce poskytnutím obrazové dokumentace do 10 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.
Přepravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je příjemce povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí být zásilka bez souhlasu odesílatele a přepravce likvidována nebo přepravována na jiné místo.
Pokud příjemce nesplní včas své povinnosti dle odst. 4 až 6 tohoto článku obchodních podmínek, má odesílatel a přepravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.
Obchodní podmínky TopTrans:
Dobírkový poplatek 60 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.
Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd. Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem. Zboží můžete platit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.
Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky do 3 000 kg. TOPTRANS převzetí zásilky s reklamací mechanického poškození: Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem! (u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě poškození zboží je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email – reklamace@mopadzi.com