Doprava

Přepravní a dopravní služby:

 

Společnost mopadzi s.r.o. spolupracuje s celou řadou významných a prověřených dopravců a dohlíží na kvalitu a rychlost  dopravních služeb pro Vás, naše zákazníky.

Věříme, že Vaše zásilka bude doručena co nejdříve a v bezvadném a nepoškozeném stavu

Specifické produkty např. nadrozměrné které neumožňují použití symetrického obalového materiálu k přepravě, se může cena dopravy lišit.

Přesnou cenu dopravy naleznete vždy na stránce konkrétního produktu.

Konečnou cenu dopravy vícekusových zásilek zjistíte v košíku.

Dále upozorňujeme, že některé specifické produkty nelze vzhledem k jejich povaze přepravovat balíkovou ale pouze paletovou nebo individuální paletovou přepravou.

V případě nejasností s dopravou, nás kontaktujte. Sdělíme vám cenu aktuální cenu dopravy pro daný produkt.

Adresa:  Ulice Sokolská 226, Kerhartice, 56204, Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj, Czech Republic - nabízíme našim zákazníkům zcela zdarma.

Osobní odběr probíhá přímo ze skladu mopadzi s.r.o.

 

Obchodní podmínky dopravce PPL:

Dobírkový poplatek 30 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou či kartou na místě.  Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě.   Podmínky pro přepravu a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 50 kg d) nelze přepravovat sklo, keramiku, porcelán, litý mramor, obklady, dlažbu a jiné křehké výrobky

Obchodní podmínky dopravce Česká Pošta:

Dobírkový poplatek 30 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatíte.

Zboží je primárně doručováno na kontaktní adresu, při nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště po dobu 5 dnů.   Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.

V případě poškození je nutné sepsat zápis na nejbližší pobočce pošty do 2 dnů od převzetí! Zápis poté zaslat na naše reklamační oddělení!   Podmínky pro přepravu  a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m.  b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m  c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 30 kg, těžší zásilky jsou automaticky předávaný na PPL nebo TopTrans a cena dopravy je doúčtována dle sazebníků na této stránce.

Obchodní podmínky DHL/PPL Sprint:

Dobírkový poplatek 60 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Přepravce je povinen zajistit při převzetí zásilky příjemcem provedení kontroly, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při přejímce zjištěny zjevné vady, odpovídá přepravce za to, aby tato skutečnost byla oznámena písemně v okamžiku doručení.

Příjemce je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky odesílateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.

V případě produktu PPL Sprint je příjemce povinen doložit odesílateli povahu a rozsah škody na zásilce poskytnutím obrazové dokumentace do 10 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.

Přepravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je příjemce povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí být zásilka bez souhlasu odesílatele a přepravce likvidována nebo přepravována na jiné místo.

Pokud příjemce nesplní včas své povinnosti dle odst. 4 až 6 tohoto článku obchodních podmínek, má odesílatel a přepravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.

Obchodní podmínky TopTrans:

Dobírkový poplatek 60 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.   Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže.  Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem. Zboží můžete platit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.

Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky do 3 000 kg. TOPTRANS převzetí zásilky s reklamací mechanického poškození: Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem! (u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě poškození zboží je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email – reklamace@mopadzi.com

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení